Pop-up art als betekenisdrager voor groene energie

Een groeiende energiecoöperatie van inwoners uit heel Flevoland heeft een naam nodig, maar ook een warm welkom door de inwoners van Flevoland. De Groene Reus heeft een wereld te winnen voor zijn ideële doelen. De reus geeft advies bij keuzes rondom duurzamer leven en biedt haar klanten 100 procent lokaal opgewekte stroom. Werk aan de winkel. We gingen volgens plan en strategie met vrijwilligers de straat op, naar pleinen en markten. Purpose of warme marketing noemen we dat. Je eigen persoonlijke verhaal vertellen.

advertorial-achterkant-ADWweek-1-Groene-Reus
Op de achterkant van de plaatselijke krant is een gekantelde advertentie geplaatst.

Een Rotterdamse kunstenares breide met bezemstelen een reuzenbroek in elkaar van vijf meter hoog. Met deze Pop-Up art reizen we door stad en land, met een krachtige boodschap. Niet te heet wassen anders krimpt de wollen broek, uiteraard ook niet in de energieslurpende wasdroger. De naamsbekendheid van de Groene Reus groeit met reuzensprongen. Kinderen en volwassenen namen selfies bij de grappige reuzenbroek. Dit zorgde voor enorm veel free publicity op social media.

Deze lange versie van deze bedrijfsfilm is samen met partner Peter Zersch ontwikkeld. Er zijn diverse kortere versies ontwikkeld voor social media.

Gat in je emmer. Op diverse scholen worden dit jaar wedstrijden gehouden met lekkende emmers om te beleven dat verspilling doodzonde is.

Gatinmijnemmerweb kopie

Projecten >

Plaats een reactie