Strips en humor in communicatie

Een jaarverslag als stripverhaal of een roddelblad. Een waardenboekje in de vorm van een reisverslag of zelfs landkaart. Eigenlijk het leukste wat er is. Vrolijke communicatie noemen sommigen het. Doel: saaie stof leesbaar maken en interessant voor elke doelgroep. De roeping van Draoidh is dat elke betekenisdrager voor 100% moet aankomen. Nieuwe klanten krijgen bijvoorbeeld onze poster. Maar ook zo een saai rapport over business redesign voor Levi’s in San Francisco wordt beter begrijpbaar. En wat vind je van deze huisstijl voor een kleine cateraar in stripvorm.

Dit is in samenwerking met Lodewijk Koster.

Huisstijl cateraar Maria Kookt

Dit is in samenwerking met illustratrice Cindy van de Ven.

Stripverhaal. Detective probeert de waarden van het bedrijf te vinden (Pink Elephant)
Vraagsturing bij gemeentelijke organisaties

Deze timeline voor Levi Strauss is gemaakt in samenwerking met Marian Latour. Een van de eerste illustratoren waar ik mee werkte.

Terug naar projecten >

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s