Brood en spelen. Interne campagnes.

Waarom een duur extern bureau nodig voor je eigen interne campagne? Draoidh ontwikkelt diverse spelvormen waar medewerkers hun eigen campagne konden ontwikkelen. Zoals bijvoorbeeld bij Ahold. Waarom? Omdat servicemedewerkers, beter dan geen ander weten wat hun boodschap is naar de winkels. Dat deden we ook voor de diverse andere delen van het Ahold-concern.

Waardering voor elkaar

Voor VNU media ontwikkelden we een methode om medewerkers hun eigen diensten te laten innoveren. Binnen een dag konden de accountmanagers met een professionele cameraploeg en montageset in de weer om hun stoutste ideeën in een STER-commercial te gieten. Als het ware een media-tycoon.

Het ontwikkelen van spelvormen ten behoeve van strategie of veranderen van gedrag zit in onze genen. We doen dat analoog in groepen of via digitale betekenisdragers als intranetten. We deden dat voor Zilveren Kruis, RaboBank, ABN•AMRO, Maetis, PWC, ING, PinkRoccade, diverse provincies, gemeenten en Delta Lloyd. We werken dan intensief samen met coaches en spelleiders.

Naar projecten >

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s